خبر فوری

 
وزیر تجارت پاکستان: خواستار گسترش همکاری های اقتصادی با امارات متحده عربی هستیم
کد خبر :1201491509

11:29 1402/10/17


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, تجارت, دولت موقت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, وزیر تجارت پاکستان,

دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت پاکستان با دکتر ثانی بن احمد آل زیودی وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی دیدار و بر تمایل پاکستان به گسترش مراودات اقتصادی با امارات تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت پاکستان در دیدار با دکتر ثانی بن احمد آل زیودی وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی ضمن برجسته سازی تمایل پاکستان به گسترش مناسبات اقتصادی با امارات ، گفت: چشم انداز مشترک ما برای آینده ای پویا و یکپارچه راه را برای ابتکارات سرمایه گذاری و تجاری سودمند متقابل هموار می کند.

در این نشست بر افزایش حجم تجارت دوجانبه و همچنین شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری امارات متحده عربی در بخش‌های خدماتی و لجستیکی پاکستان از جمله ساخت بنادر، مراکز لجستیکی، تأسیسات فرودگاهی، کشتیرانی، گسترش خدمات باربری و سرمایه گذاری در فناوری های مدرن برای افزایش کارایی تمرکز شد. طرفین همچنین عزم خود برای ایجاد فضایی مناسب برای سرمایه گذاران امارات متحده عربی را ابراز داشتند.

در ادامه رایزنی ها، مقامات دو کشور به فرصت های وافر موجود در بخش های فوق الذکر اعتراف کرده و گفتند که این ظرفیت نه تنها باعث اشتغال زایی و ایجاد فرصت های آن می شود بلکه منجر به رشد اقتصادی دو کشور نیز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1