خبر فوری

 
 
پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه جنین فلسطین را محکوم کرد
کد خبر :1200898255

11:23 1402/04/14


برچسب ها : ارتش اسرائیل, اسلام آباد, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی و حمله هوایی به منطقه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین را به شدت محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی و حمله هوایی به منطقه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین را به شدت محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان روز سه شنبه در بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن شدید یورش به منطقه جنین فلسطین و هم‌زمان حمله هوایی به این منطقه خواستار توقف فوری جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان ابراز داشت: اسلام آباد از جامعه جهانی می‌خواهد مسئولیت خود برای متوقف نمودن اقدامات غیر قانونی و جنایت‌کارانه رژیم اشغالگر قدس و تضمین حفظ حقوق بشر برای مردم فلسطین را ایفا نماید.

در این بیانیه آمده است: پاکستان بار دیگر بر تعهد خود برای حمایت متداوم و مستحکم از تلاش و مقاومت مشروع مردم فلسطین در جهت دستیابی کامل به آزادی و حقوق همه جانبه و نیز حق تعیین سرنوشت تأکید می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه این بیانیه تصریح کرد: ما مجدداً بر مطالبه دیرینه خود برای ایجاد دولت مستقل، خودمختار و متصل فلسطین به پایتختی قدس شریف بر اساس مرزهای پیش از سال 1967 میلادی و مطابق با قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی تأکید می‌کنیم.

 

ارسال نظر

 
1