خبر فوری

 
 
بهبود عملکرد اداره آب و فاضلاب محور تبادل نظر هیئت بانک جهانی و وزیر ارشد سند
کد خبر :1200703753

11:30 1402/12/16


برچسب ها : اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند, پاکستان و بانک جهانی, سروزیر, سید مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

هیئت بانک جهانی با مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار کرد که در این بین در مورد بهبود عملکرد اداره آب و فاضلاب ایالت گفت و گو صورت گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سروج کمار جها مدیر جهانی آب بانک جهانی به همراه ناجی بن حسین مدیر کشوری این بانک امروز چهارشنبه (16 اسفند) با مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار کردند.

در این نشست دکتر فخر عالم معاون وزیر، مرتضی وهاب شهردار کراچی و دیگر مقامات ایالت سند حضور داشتند.

مدیران بانک جهانی به مراد علی شاه بابت تصدی در سمت وزارت ارشد ایالت سند، تبریک گفتند. مدیر جهانی آب بانک جهانی گفت: من از باراژ سکر و ایستگاه پمپاژ دابیجی بازدید کرده ام، اداره آب و فاضلاب کراچی باید یک نهاد تجاری و مدل مالی آن باید یک نمونه عالی باشد؛ این اداره باید به بهترین شکل اداره شود تا بتواند مخارج خود را تامین کند.

وزیر ارشد ایالت سند با تشکر از همکاری بانک جهانی هنگام سیل ویرانگر با ایالت سند، اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب ایالت سند درحال حاضر نهادی است که حتی در پرداخت قبوض برق خود نیز با مشکلات مواجه است که طی مشورت با بانک جهانی، دست به اصطلاحات در این اداره خواهیم زد. ما به زودی این اداره را مستقل و توانا خواهیم کرد و درحال کار برای تبدیل آن به یک نهاد موثر و کارآمد هستیم.

از طرفی مرتضی وهاب شهردار کراچی بیان داشت که تجدید ساختار اداره آب آغاز شده است درحالیکه بخش خصوصی را نیز به آن اضافه کرده ایم.  

ارسال نظر

 
1