خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر آلمان و وزیر خزانه داری پاکستان پیرامون همکاری‌های دوجانبه
کد خبر :1199719612

11:01 1401/09/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آلمان, سفیر آلمان, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

وزیر خزانه داری پاکستان و سفیر آلمان در اسلام آباد در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر خزانه داری پاکستان و سفیر آلمان در اسلام آباد در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آلفرد گراناس سفیر آلمان در اسلام آباد روز دوشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار به تشریح اهمیت روابط دوجانبه پرداخت و گفت: پاکستان به روابط خود با آلمان اهمیت می‌دهد، همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی سپس سفیر آلمان را از سیاست‌های اقتصادی دولت حاکم پاکستان در جهت توسعه تجارت و سرمایه گذاری آگاه ساخت و به تشریح مسیرهای موجود برای تعمیق همکاری‌های تجاری و اقتصادی پرداخت.

آلفرد گراناس سفیر آلمان در اسلام آباد نیز در این دیدار از پیشنهاد وزیر خزانه داری پاکستان برای حمایت و همکاری در جهت تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور تقدیر نمود و بر تمایل عمیق و قلبی خود جهت استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف پاکستان تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1