خبر فوری

 
فرمانده ارتش پاکستان در بازدید از پیشاور: ارتش تا آخرین قطره خون در حفاظت از هر وجب این سرزمین خواهد کوشید
کد خبر :1197650888

10:13 1402/09/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, پیشاور, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد عاصم منیر, فرمانده ارتش پاکستان,

ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از شهرستان پیشاور، گفت: ارتش پاکستان تا آخرین قطره خون به انجام وظیفه ایثارگرانه و مقدس در حفاظت از هر وجب از سرزمین مادری خود ادامه خواهد داد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از شهرستان پیشاور، ضمن مطلع شدن از وضعیت کلی امنیتی، عملیات های جاری ضد تروریسم، روند بازگشت پناهجویان غیرقانونی و پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی در مناطق الحاق شده به ایالت خیبر پختون خوا، با افسران ارتش که در مبارزه با تروریسم نقش ایفا کرده اند دیدار و صحبت کرد.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار رشادت ها و دستاوردهای مثال زدنی نیرو ها را مورد ستایش قرار داد و گفت: ملت به نظامیان و سربازان خود افتخار می کند.

وی طی سخنرانی در کارگاه ملی خیبر پختونخوا با بیان اینکه سرنوشت ما موفقیت است، خاطر نشان کرد: ارتش پاکستان تا آخرین قطره خون به انجام وظیفه ایثارگرانه و مقدس در حفاظت از هر وجب از سرزمین مادری خود ادامه خواهد داد. ژنرال عاصم منیر افزود: درحال خنثی سازی نیات پلید نیروهای متخاصم علیه صلح و ثبات پاکستان با یک استراتژی هماهنگ و همه جانبه هستیم.

ارسال نظر

 
1