خبر فوری

 
دیدار هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد با رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1197391535

18:02 1402/05/10


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, رئیس مجلس ملی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه,

جولین هیملز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جولین هیملز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.

رئیس مجلس ملی پاکستان از حمایت سازمان ملل متحد از توسعه اقتصادی-اجتماعی پاکستان قدردانی کرد و گفت که نیاز به همکاری در زمینه قانون گذاری، تحقیق و تبادل تجربیات بین پارلمان ها وجود دارد. وی در ادامه در پاسخ به توضیحات توجیهی نماینده سازمان ملل متحد در خصوص کمک به آموزش افسران دولتی در زمینه های مختلف، تحقیقات پارلمانی را برای قانون گذاری استاندارد ضروری دانست.

وی همچنین بر لزوم افزایش همکاری‌های سازمان ملل در زمینه‌های مختلف اجتماعی-اقتصادی برای توسعه و شکوفایی کشور تاکید کرد و خواستار مشارکت جامعه مدنی، انجمن‌های باشگاه‌های مطبوعات، نمایندگان شوراهای وکلا، دولت‌های محلی، اتاق‌های بازرگانی و روشنفکران در روند رایزنی شد تا کشور در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گیرد.

هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان از همکاری رئیس مجلس ملی قدردانی کرد. وی تعهد خود را به ادامه حمایت از تلاش های پاکستان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار ابراز کرد و گفت که مشارکت نمایندگان جامعه مدنی برای یک دموکراسی پویا و قوی ضروری است.

ارسال نظر

 
1