خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قزاقستان با سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان
کد خبر :1197256879

14:49 1401/11/06


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و قزاقستان, روابط تجاری, سفیر قزاقستان, سید نوید قمر, وزیر تجارت پاکستان,

در جریان دیدار سفیر قزاقستان و وزیر تجارت پاکستان دو طرف نسبت به امضای توافقنامه کریدور تجاری میان دو کشور توافق کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار سفیر قزاقستان و وزیر تجارت پاکستان دو طرف نسبت به امضای توافقنامه کریدور تجاری میان دو کشور توافق کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یرژان کستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد ظهر امروز با سید نوید قمر وزیر تجارت دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار دو طرف پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و آلماتی و توسعه تجارت میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان در این دیدار اظهار داشت: ما خواهان تقویت بیش از پیش روابط تجاری و اقتصادی مستحکم میان دو کشور هستیم، دو طرف باید اقدامات خود در راستای نهایی نمودن توافقنامه را تسریع بخشند.

وی گفت: پاکستان طی ماه‌های آتی میزبانی نشست کارگروه مشترک تجاری را عهده‌دار خواهد بود.

یرژان کستافین سفیر قزاقستان نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر تجارت پاکستان نسبت به نهایی نمودن هرچه فوری توافقنامه دوجانبه ابراز امیدواری نمود.

وی همچنین نسبت به مشارکت در بخش‌های مختلف پاکستان از جمله کالاهای ورزشی، مبلمان و گردشگری ابراز تمایل نشان داد.

در ادامه سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان از سفیر قزاقستان برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به عنوان میهمان ویژه دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است هجدهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با موضوع کارآفرینی زنان از 25 الی 27 تیر در لاهور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1