خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با وزیر دارایی و درآمد پاکستان
کد خبر :1196864073

10:34 1403/03/03


برچسب ها : پاکستان و کانادا, روابط دو جانبه, محمد اورنگزیب, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

خانم لزلی اسکنلون کمیسایاری عالی کانادا روز چهارشنبه با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور محمد اور نگزیب وزیر دارایی و درآمد فدرال پاکستان گفته است که اقداماتی برای افزایش نرخ مالیات متناسب با تولید ناخالص ملی در حال انجام است و متعهد به اصلاحات در بخش‌ های مختلف اقتصادی هستیم، همچنین کار بر روی همکاری با بخش خصوصی نیز ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خانم لزلی اسکنلون کمیسایاری عالی کانادا روز چهارشنبه با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کردند.

وزیر دارایی ضمن خوشامدگویی به کمیساریای عالی کانادا، وی را از تکمیل موفقیت آمیز توافقنامه آماده به کار 9 ماهه (SBA) با صندوق بین المللی پول (IMF) آگاه کرد و افزود: دولت فدرال در حال حاضر در حال رایزنی در مورد برنامه گسترده جدیدی با ماموریت صندوق بین المللی پول می باشد.

وی اظهار کرد: دولت برنامه خصوصی سازی را دنبال می کند و نخست وزیر نیز تعهد خود را برای خصوصی سازی شرکت های دولتی ابراز کرده است. وزیر دارایی گفت که واکنش مثبت و دلگرم کننده ای از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای خصوصی سازی خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) وجود دارد.

کمیساریای عالی کانادا ضمن تمجید و تعریف از عملکرد دولت فدرال در راستای بهبود اقتصاد کشور، با ابراز امیدواری نسبت به ثبات و توسعه اقتصادی در پاکستان، متعهد شد که دولت کانادا به حمایت از توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1