خبر فوری

 
تداوم ناپدید شدن شهروندان بلوچ از ایالت بلوچستان؛ 4 فرد دیگر ربوده شدند
کد خبر :1196667456

18:12 1403/08/06


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, ایالت سند, بازداشت, دستگیر, شهرستان سبی, شهرستان کیچ, ناپدید شدن اجباری, نیروهای امنیتی پاکستان,

چهار شهروند بلوچ از ایالات بلوچستان و سند به دست سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | چهار شهروند بلوچ از ایالات بلوچستان و سند به دست سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، صبح روز گذشته فردی به نام بخشل از بخش کرکی شهرستان کیچ ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شد.

سرویس های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان همچنین شخصی به نام عطاء محمد که عازم خانه بود را در منطقه کیکن شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دستگیر و بازداشت کردند.

شخصی دیگر به نام جاور فرزند دلاور از شهرستان سبی ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.

در همین بین، نیروهای امنیتی پاکستان ساعت 3 بامداد محبت فرزند اشرف را از منطقه بلوچ نشین لیاری شهر کراچی ایالت سند دستگیر و ناپدید کردند.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به چنین اقداماتی علیه انسانیت در این سرزمین است.

ارسال نظر

 
1