خبر فوری

 
حمله مسلحانه به سفارت پاکستان در کابل: اسلام آباد کاردار سفارت افغانستان را احضار کرد
کد خبر :1195947944

10:03 1401/09/12


برچسب ها : احضار سفیر, پاکستان و افغانستان, تروریست های ناشناس, حمله مسلحانه, سفارت پاکستان, سفیر افغانستان در پاکستان, ممتاز زهرا بلوچ, وزارت امور خارجه پاکستان, کاردار سفارت افغانستان,

به دنبال حمله مسلحانه عناصر ناشناس تروریستی به سفارت پاکستان در کابل، وزارت امور خارجه این کشور کاردار سفارت افغانستان را احضار و مراتب اعتراض شدید خود در این رابطه را به وی اعلام نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| به دنبال حمله مسلحانه عناصر ناشناس تروریستی به سفارت پاکستان در کابل، وزارت امور خارجه این کشور کاردار سفارت افغانستان را احضار و مراتب اعتراض شدید خود در این رابطه را به وی اعلام نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد اعتراض شدید خود به حمله مسلحانه به سفارت پاکستان و سوء قصد به شخص سفیر را اعلام نمود و تحقیقات فوری در این رابطه را خواستار شد.

طبق گفته سرکار خانم ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، مقامات افغانستان تضمین امنیت نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان در افغانستان را بر عهده گرفتند و قول مساعد دادند امنیت سفارت پاکستان در کابل بهبود خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان همچنین افزود: هرگونه اخبار مبنی بر تعطیلی سفارت و یا فراخواندن دیپلمات‌ها از افغانستان صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه دولت موقت افغانستان با سفیرمان در کابل گفتگو داشته و نسبت به بازداشت فوری تمامی عوامل این اقدام تروریستی اطمینان بخشی نموده است.

ارسال نظر

 
1