خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت حمله به مقر ارتش در تربت را بر عهده گرفت
کد خبر :1186811702

11:44 1403/07/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سازمان مبارز تجزیه طلب بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به مقر ارتش پاکستان در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان مبارز تجزیه طلب بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به مقر ارتش پاکستان در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

در بیانیه ای که از سوی سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان منتشر شده آمده است: مبارزان بلوچ ما حوالی ساعت 14:15 روز جمعه 4 اکتبر(13 مهر) پایگاه ارتش پاکستان در تربت را از 2 جانب به وسیله آرپی­جی و اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند.

وی افزود: راکت های آر پی جی به داخل محوطه پایگاه ارتش پاکستان اصابت شد که خسارات مالی و جانی سنگینی را برای ارتش دشمن به همراه داشت.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: تاکتیک های چریکی سازمان خسارات زیادی به نیروهای دشمن در هر جبهه نبرد وارد آورده است که باعث شده است دشمن دچار فشار روانی و ترس گردد، در نتیجه این فشار و ترس نیروهای دشمن پس از حملات مبارزان بلوچ اقدام به تیراندازی کور به سمت مناطق مسکونی و مردم عادی می کنند.

وی گفت: پس از این حمله نیز ارتش شکست خورده دشمن بلافاصله اقدام به تیراندازی نمود، اما مبارزان بلوچ ما در سلامت کامل به اردوگاه های امن بازگشتند.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم عملیات ها تا زمان خروج کامل نیروهای دشمن از سرزمین بلوچستان تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1