خبر فوری

 
 
تأکید وزیر خارجه پاکستان بر تقویت مناسبات میان اسلام آباد و بغداد
کد خبر :1186547993

10:25 1402/02/28


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و عراق, حامد عباس, سفیر عراق, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر خارجه پاکستان طی دیدار با سفیر عراق بر اهمیت روابط دوجانبه میان اسلام آباد و بغداد و لزوم تقویت مناسبات میان دو کشور تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر خارجه پاکستان طی دیدار با سفیر عراق بر اهمیت روابط دوجانبه میان اسلام آباد و بغداد و لزوم تقویت مناسبات میان دو کشور تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد روز چهارشنبه با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار دو طرف به گفتگو در خصوص ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و بغداد پرداختند و بر عزم خود برای توسعه مناسبات و افزایش سطح همکاری‌ها میان دو کشور در جهت منافع متقابل تأکید کردند.

بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان در این دیدار با بیان اینکه روابط عمیق دو کشور بر ارزش‌های مشترک مذهبی و تاریخی استوار است عنوان داشت: همکاری همه جانبه در بخش‌های مختلف و تبادل هیئت‌های عالی رتبه میان دو کشور بخشی از روابط دوجانبه است.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان همواره در برهه‌های دشوار تاریخی در کنار برداران و خواهران عراقی خود حضور داشته است.

در ادامه این دیدار حامد عباس لفتا سفیر عراق نیز به نمایندگی از وزیر خارجه عراق از بلاول بوتو زرداری برای سفر به عراق در راستای تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور دعوت به عمل آورد.

وی همچنین از مردم و دولت پاکستان برای همکاری‌ها و حمایت‌های متداوم تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1