خبر فوری

 
ارتش انقلابی سند مسئولیت حمله به خانه رئیس حزب مردم ایالت سند را پذیرفت
کد خبر :1186090958

19:20 1403/07/24


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ایالت سند, پذیرش مسئولیت حمله, حزب مردم پاکستان, رئیس حزب مردم پاکستان, سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش, سودهو سندی, لارکانه,

سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند (SRA) طی انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به خانه رئیس حزب مردم پاکستان بخش ایالت سند را در منطقه لارکانه بر عهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز | سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند (SRA) طی انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به خانه رئیس حزب مردم پاکستان بخش ایالت سند را در منطقه لارکانه بر عهده گرفت.

در بیانیه وی امده است: حزب مردم پاکستان از زمان تأسیس خود تصمیمات خصمانه ای علیه مردم سند اتخاذ کرده است.

وی بیان کرد: به نام ابتکار پاکستان سبز و کشاورزی، رودخانه سند و دلتای آن با حراج زمین ها، جزایر و جنگل های سند یا با ساختن سدها و کانال های مختلف بر روی رود سند توسط حزب مردم پاکستان و همدستان آنها در پنجاب، نابود شده و در راستای طمع قدرت آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

سودهو سندی افزود: حزب مردم پاکستان در طمع قدرت و کرسی خود، در صدمه زدن به روحیه متمدن و فرهنگ سکولار سند برای خشنودی و رضایت دولت پنجاب پیش قدم شده است.

وی ضمن تأکید بر تداوم مبارزات ارتش انقلابی سند تا استقلال کامل این ایالت، خاطرنشان کرد: امروز با حمله به خانه نثار کهورو به حزب مردم پاکستان (PPP) و تمامی رهبران آن هشدار می دهیم که دست از هرگونه دلالی و خیانت علیه مردم سند بردارند، در غیر این صورت مورد حمله سخت ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1