خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی وزیر خارجه پاکستان با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود
کد خبر :1185499639

12:54 1402/01/01


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و عربستان سعودی, فیصل بن فرحان آل سعود, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای عربستانی خود توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک را اقدامی خوشایند در جهت ایجاد ثبات در منطقه عنوان نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای عربستانی خود توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک را اقدامی خوشایند در جهت ایجاد ثبات در منطقه عنوان نمود.

طبق جزئیات اعلام شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان روز سه شنبه با فیصل بن فرحان آل سعود همتای عربستانی خود نیز به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی بیانیه سه جانبه اخیر ایران، عربستان سعودی و چین برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان تهران و ریاض را به همتای عربستانی خود تبریک گفت.

بلاول بوتو زرداری اظهار داشت: این توافق مسیر لازم برای آغاز مذاکرات نتیجه بخش در جهت ایجاد امنیت و ثبات در منطقه و توسعه اقتصادی و تجاری منطقه را هموار خواهد نمود.

وزرای خارجه پاکستان و عربستان سعودی در ادامه این گفتگو بار دیگر بر عزم خود در جهت ارتقای بیش از پیش روابط راهبردی میان دو کشور و نیز اهمیت تبادل هیئت‌های عالی رتبه برای تقویت روابط دوجانبه تأکید کردند.

ارسال نظر

 
1