خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به ارتش پاکستان در قلات دو نفر را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1185433122

10:36 1402/07/19


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف با انتشار بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان و قتل دو نظامی پاکستانی و زخمی شدن 3 تن دیگر در این حمله خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 9:30 شنبه شب 15 مهر ماه اردوگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه شاه مردان بخش قلات را از دو جانب مورد محاصره قرار دادند، در این عملیات ساعات شب را برای حمله انتخاب کردیم تا بتوانیم اردوگاه را از فاصله نزدیک هدف قرار داده و بیشترین خسارات را به دشمن وارد کنیم.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان با عمل به رویکرد گسترش سطح عملیات های خود به دنبال تقویت نهضت آزادی ملی بلوچ از طریق تمرکز بر روی قدرت ملی بلوچ و استفاده از آن در رهبری اجتماعی و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: پیش روی و موفقیت‌های جبهه آزادی بخش بلوچستان برای بشارت خوبی برای نهضت ملی بلوچ به شمار می‌رود، این قدرت می‌تواند به تقریب دیگر سازمان‌های فعال در عرصه آزادی ملی بلوچ کمک کند، ما از جوانان بلوچ دعوت می‌کنیم در نبرد آزادی ملی به عضویت جبهه آزادی بخش بلوچستان درآمده و برای دستیابی به هدف انقلابی در جهت تشکیل بلوچستان شاد و آباد توانمندی‌های خود را به کار بندند.

وی تصریح کرد: به دانشجوان و مسئولان جبهه آزادی بخش بلوچستان دستور می‌دهیم روابط مستحکم خود را در جهت ترویج اندیشه ایدئولوژیک، ملی و انقلابی استفاده نمایند، ما باید به جوانان در زمینه انتخاب آینده‌ای عاری از هر نوع غلامی و استثمار کمک کنیم. قلات منطقه مهمی از بلوچستان به شمار می‌رود و جبهه آزادی بخش بلوچستان به مقابله با تمامی چالش‌های پیش روی ملت خواهد پرداخت و در جهت حفظ منافع ملی بلوچ مشارکت خواهد کرد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان ابراز داشت: بی ال اف مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات علیه منافع دشمن و در راستای آزادی بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1