خبر فوری

 
 
یک کشته و 4 زخمی در پی حمله تروریستی به تیم سرشماری در دیره اسماعیل خان پاکستان
کد خبر :1184449363

09:56 1401/12/17


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, دیره اسماعیل خان,

در اثر حمله عناصر تروریستی به نیروهای پلیس در دیره اسماعیل خان که برای حفاظت از تیم سرشماری در حال انجام وظیفه بودند یک نیروی پلیس کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله عناصر تروریستی به نیروهای پلیس در دیره اسماعیل خان که برای حفاظت از تیم سرشماری در حال انجام وظیفه بودند یک نیروی پلیس کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

یعقوب ذوالقرنین سخنگوی پلیس شهرستان دیره اسماعیل خان در این خصوص عنوان داشت: عناصر تروریستی ناشناس روز گذشته یک خودروی ون پلیس که برای حفاظت از تیم سرشماری در محل استقرار داشت را در منطقه گیره مستان واقع در حوزه استحفاظی پلیس دربین هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله پنج نیروی پلیس دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان دارا انتقال یافتند، اما یکی از مجروحان به نام گل فراز از اهالی کوهات به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: روند درمان نیروهای پلیس ادامه دارد، مهاجمان بلافاصله پس از این حمله متواری شدند که عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شده است، اما تاکنون هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده است.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌ای مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1