خبر فوری

 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان
کد خبر :1182943697

10:38 1402/11/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهر تربت, شهرستان گوادر, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت 2 حمله علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان‌های گوادر و کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت 2 حمله علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان‌های گوادر و کیچ را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه نخست خود ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما به وسیله اسلحه تک تیرانداز یک نظامی ارتش پاکستان در گوادر را از پای درآوردند.

وی افزود: تک تیرانداز ما حوالی ساعت 16:00 شامگاه روز چهارشنبه 25 بهمن ماه نیروی مستقر در پاسگاه دشمن واقع در منطقه بگانی کور از توابع گوادر را هدف قرار داد و او را به ضرب گلوله به قتل رساند.

سخنگوی بی ال اف همچنین در بیانیه دوم خود ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهر تربت خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 16:00 روز گذشته نیروهای دشمن را در حین ورود به سنگر برای تأمین حفاظت کاروان نظامی به وسیله سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما کمین اولیه منتظر حضور نیروهای دشمن در منطقه بودند و بلافاصله پس از ورود نیروهای دشمن به داخل سنگر آنها را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 1 نظامی در دم به هلاکت رسید و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

وی گفت: نیروی شکست خورده دشمن پس از آن تا مدت‌ها اقدام به تیراندازی به مناطق مسکونی نمود.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه نیروهای دشمن تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1