خبر فوری

 
 
همکاری در زمینه توسعه پایدار محور رایزنی سفیر اتحادیه اروپا با وزیر حقوق و دادگستری پاکستان
کد خبر :1182579724

14:30 1402/06/10


برچسب ها : GSP Plus, اسلام آباد, ایالت پنجاب, پاکستان و اتحادیه اروپا, تغییرات اقلیمی, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر حقوق و دادگستری,

خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا با احمد عرفان اسلم وزیر حقوق و دادگستری و تغییرات اقلیمی دولت موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا با احمد عرفان اسلم وزیر حقوق و دادگستری و تغییرات اقلیمی دولت موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله وضعیت GSP Plus و آخرین داده ها در مورد تجارت اعم از واردات و صادرات مورد بحث و رایزنی دو طرف قرار گرفت که بر اساس آخرین آمار، کل تجارت 77 درصد و واردات 44 درصد افزایش یافته است.

احمد عرفان اسلم خطاب به رینا کیونکا بیان کرد: پاکستان برای روابط خود با اتحادیه اروپا و وضعیت GSP Plus ارزش بسیاری قائل است.

در همین حال، خانم رینا کیونکا ضمن تبریک به احمد عرفان اسلم بدلیل انتصاب در سمت وزیر حقوق و دادگستری و تغییرات اقلیمی پاکستان، اتحادیه اروپا را پیشرو در زمینه تغییرات آب و هوایی توصیف کرد و گفت: اتحادیه اروپا در دو زمینه مهم، همکاری توسعه و توسعه پایدار در حال همکاری با پاکستان در مناطق دارای اولویت به عبارتی ایالات خیبر پختون خوا، بلوچستان و گلگت بلتستان می باشد.

در پایان نیز، وزیر حقوق و دادگستری دولت موقت پاکستان از حمایت های بی دریغ اتحادیه اروپا کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

ارسال نظر

 
1