خبر فوری

 
عمران خان: هیئت حاکمه آماده گفت و گو با ما نیست
کد خبر :1182053582

16:09 1402/11/10


برچسب ها : PTI, پاکستان و آمریکا, حزب تحریک انصاف پاکستان, زندان, عمران خان, نخست وزیر سابق, نخست وزیر سابق پاکستان, هیئت حاکمه پاکستان, هیئت حاکمه نظامی پاکستان,

عمران خان بنیانگذار حزب تحریک انصاف PTI در گفت و گو با رسانه ها در حاشیه رسیدگی به پرونده سائفر در زندان ادیالا، گفت: آماده مذاکرات با هیئت حاکمه هستیم اما آنها آماده نیستند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و بنیانگذار حزب تحریک انصاف PTI در گفت و گو  با رسانه ها در حاشیه رسیدگی به پرونده سائفر در زندان ادیالا، ضمن ابراز تمایل خود به گفتمان با هیئت حاکمه نظامی پاکستان، گفت: با سرعت زیاد به پرونده های قضایی من رسیدگی می شود، گویا مسابقه مطابق برنامه ریزی قبلی درحال برگزاری است.

وی در ادامه با انتقاد از رویه هیئت حاکمه نظامی پاکستان علیه این حزب، گفت: سعی دارند ما را از کارزار انتخاباتی دور نگاه دارند درحالیکه هواداران و اعضای حزب ما را نیز دستگیر می کنند. دیوان عالی کشور مسئول این امور است و دادستان کل کشور باید در این مورد با قاطعیت برخورد کند، زیرا اصل 15، 16 و 17 قانون اساسی آشکارا درحال نقض شدن است.

عمران خان، گفت: با وجود تمامی محدودیت ها، اعضا و هواداران حزب ما در سراسر کشور به خیابان ها آمدند که قابل تحسین است . وی در پاسخ به سوالی گفت: آماده مذاکرات با هیئت حاکمه هستیم اما آنها آماده نیستند.

وی در پایان تاکید کرد که ژنرال باجوا (فرمانده سابق ارتش) از من درخواست فرمان آشتی ملی NRO را کرد اما پس از جواب رد، او علیه من اقدام کرد.

بخوانید: بنیانگذار و معاون رئیس حزب تحریک انصاف محکوم به 10 سال حبس شدند

ارسال نظر

 
1