خبر فوری

 
دیدار هیأت مجلس ایالت نیویورک با مقامات ایالت پنجاب
کد خبر :1181335281

13:23 1403/04/12


برچسب ها : جانشین فرماندار ایالت پنجاب, خواهر خواندگی, دولت محلی ایالت پنجاب, لاهور, نیویورک, هیئت آمریکایی, وزیر بهداشت ایالت پنجاب,

در این دیدار ها به همراه موضوع خواهر خواندگی نیویورک و پنجاب، در خصوص ارتقای همکاری ها میان دو کشور پاکستان و آمریکا در بخش های مختلف تبادل نظر انجام گرفت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیأت مجلس ایالت نیویورک به ریاست آقای راموس معاون رئیس مجلس ایالت نیویورک با ملک محمد احمد خان جانشین فرماندار و خواجا سلمان رفیق وزیر بهداشت ایالت پنجاب دیدار های جداگانه ای انجام داد.

این هیأت شامل آنجلا راموس، الیس بروک، کرستین ماکاری، میگیل مینا، اطهر ترمذی، روساریو، دکتر اعجاز و دیگر افراد بود.

در این دیدار ها به همراه موضوع خواهر خواندگی نیویورک و پنجاب، در خصوص ارتقای همکاری ها میان دو کشور پاکستان و آمریکا در بخش های مختلف از جمله پارلمان، آموزش و بهداشت تبادل نظر انجام گرفت.

معاون رئیس مجلس نیویورک با بیان اینکه مجلس ایالت قطعنامه خواهر خواندگی را تصویب کرده است، گفت: اکنون مجلس ایالت پنجاب نیز باید قرارداد مشابهی را به تصویب برساند .

هیأت آمریکا تمایل خود به امضای توافقنامه ای با ایالت پنجاب در حوزه بهبود پرستاری را ابراز داشت که معاون فرماندار ایالت پنجاب متعهد به داشتن هرگونه همکاری لازم شد.

جانشین فرماندار پنجاب با قطعنامه خواهرخواندگی نیویورک و پنجاب موافقت کرد و گفت: این قطعنامه باعث افزایش همکاری ها در زمینه های تجاری، بهداشتی و آموزشی بین ایالت های آمریکا و پاکستان می شود.

دکتر اعجاز احمد رئیس کمیته روابط عمومی آمریکا و پاکستان گفت: هیأت آمریکایی از سفر به پاکستان بسیار خوشحال است؛ این سفر راه های جدیدی را برای همکاری و توسعه در بسیاری از حوزه ها هموار خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1