خبر فوری

 
 
قتل دو جاسوس وابسته به ارتش پاکستان توسط سازمان تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ در منطقه بولان
کد خبر :1169835190

16:10 1401/11/04


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو تن از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان بولان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو تن از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان بولان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما دو تن از عناصر وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی پاکستانی را طی حکم دادگاه ملی بلوچ به مجازات مرگ رساندند.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ طی روزهای گذشته یک عملیات مبتنی بر اطلاعات گردآوری شده از سوی بخش اطلاعات بی ال ای در منطقه ببرکچ و بادرا در شهرستان بولان را به سرانجام رسانده و موفق شدند دو نفر به نام‌های ولی فرزند غازی خان مری و گلاب شاه فرزند سلیم شاه را دستگیر کنند.

وی گفت: این افراد در بازجویی‌های صورت گرفته به جرایم و اقدامات خود اعتراف نمودند، گلاب شاه در بازجویی‌ها اعتراف کرده است علاوه بر مشارکت در عملیات نظامی در نوامبر سال گذشته در عملیات های مختلف ارتش پاکستان اقدام به راهنمایی نیروهای نظامی می‌کرد و محل وقوع منازل و محل تردد فدائیان ملی گرای بلوچ را در اختیار نیروهای ارتش دشمن قرار می‌داد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستگیر شدگان به نام ولی نیز در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف کرده است که از عرصه طولانی برای ارتش دشمن فعالیت می‌کرده است، همکاری در عملیات های نظامی، تأمین مواد غذایی و دیگر اقلام مورد نیاز برای ارتش از جمله فعالیت‌های وی بوده است. وی اعتراف کرده است در ازای این اقدامات پیمانکاری ساخت پاسگاه و اردوگاه برای ارتش دشمن را دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: ولی خان اعتراف کرده است در ربوده شدن شهروندان بلوچ در شهرستان سبی و مناطق حومه با ارتش دشمن همکاری داشته است و با حمایت‌های ارتش اشغالگر یک گروهک مسلح نیز تشکیل داده است.

جیئند بلوچ گفت: این دو فرد دستگیر شده به دلیل خیانت به ملت تحت دادگاه ملی بلوچ به سزای مرگ محکوم شدند، این حکم همین امروز توسط تیم مسلح ارتش آزادی بخش بلوچ اجرایی گردید. علاوه بر این یک فرد دیگر نیز که تحت بازداشت قرار داشت به دلیل عدم اثبات جرم از تمامی اتهامات وارده تبرئه گردید.

وی اظهار داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل این دو فرد را بر عهده می‌گیرد، ارتش آزادی بخش بلوچ صراحتاً اعلام می‌دارد عناصر ارتش اشغالگر به هیچ وجه بخشیده نخواهند شد و دیگر افراد این شبکه نیز به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

ارسال نظر

 
1