خبر فوری

 
 
آغاز عملیات گسترده ارتش پاکستان در بلوچستان
کد خبر :1169770554

17:10 1402/12/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, عملیات نظامی,

ارتش پاکستان عملیات گسترده ای را علیه شبه نظامیان بلوچ در نقاط مختلف ایالت بلوچستان از جمله مناطق هرنائی، بولان، سبی ، کاهان و مچ کلید زده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع خبری مختلف در گزارش هایی از عملیات گسترده ارتش پاکستان علیه شبه نظامیان بلوچ تجزیه طلب در ایالت بلوچستان، خبر می دهند.

براساس جزئیات منتشر شده، ارتش پاکستان در تیم های مختلف در حال ورود به نقاط مختلف ایالت بلوچستان از جمله هرنائی، بولان، سبی و کاهان می باشد.

گفته می شود که ارتش حین ورود به این مناطق چهارپایانی نیز به همراه دارد که احتمال می رود عملیات در نقاط صعب العبور باشد. همچنین در این عملیات از بالگرد های تهاجمی نیز استفاده می شود درحالیکه صدای شلیک و انفجار خمپاره و راکت نیز به گوش می رسد.

اخیرا نیروهای شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ عملیات های مختلفی علیه مراکز انتخاباتی در این ایالت انجام داده بودند.

از طرفی برخی از کاربران در رسانه ایکس بیان داشتند که عملیات نظامی ارتش در شهر مَچ جایی که چندی پیش ارتش آزادی بخش بلوچ با انجام عملیاتی به نام "دره بولان" این شهر را به اشغال خود در آورده بود، از ساعاتی قبل آغاز شده و ادامه دارد.

ارتش آزادی بخش بلوچ BLA یکی از گروه های مسلح تجزیه طلب با انتشار پوستری نوشت: "اینجا وطن ما است و شما به اینجا خوش نیامدید. این خط را عبور کنید، پس با خشم ما روبرو خواهید شد."

ارسال نظر

 
1