خبر فوری

 
حملات تحریک طالبان علیه نیروهای ارتش پاکستان در خیبر پختون خوا
کد خبر :1168197566

12:38 1402/06/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌هایی از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان‌های شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌هایی از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان‌های شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان در این بیانیه نخست خود اعلام داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان دیروز(پنجشنبه) یک مین را در میان دو خودروی نظامی ارتش پاکستان در منطقه آرین خوله در ولسوالی شکتوئی وزیرستان جنوبی منفجر کردند که خسارات مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

وی همچنین در بیانیه دیگر خود مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی را بر عهده گرفت و افزود: عصر روز گذشته(پنجشنبه) مجاهدان تحریک طالبان یک پاسگاه نظامی واقع در منطقه کاکاخیل کندا در بخش گریوم شهرستان وزیرستان شمالی را با استفاده از اسلحه لیزری هدف قرار داده و یک نظامی را به هلاکت رساندند.

وی افزود: دومین حمله نیز در منطقه شادت خیل بخش گریوم به یک سنگر ارتش پاکستان حوالی ساعت 8:30 شب با استفاده از سلاح‌های سبک و سنگین از جمله اسلحه تک تیرانداز صورت گرفت که منجر به کشته شدن دو نظامی شد.

محمد خراسانی خاطرنشان کرد: سومین حمله حوالی ساعت نه شب در منطقه حسوخیل از توابع بخش میرعلی شهرستان وزیرستان شمالی روی داد، این حمله که با استفاده از سلاح‌های سبک و سنگین صورت گرفت تلفات جانی و خسارات مالی برای دشمن در پی داشت.

ارسال نظر

 
1