خبر فوری

 
ابراز تأسف و نگرانی مقامات پاکستانی در خصوص واژگونی اتوبوس زائرین در استان یزد
کد خبر :1165867256

12:00 1403/05/31


برچسب ها : آصف علی زرداری, تسلیت, رئیس جمهور پاکستان, زائرین پاکستانی, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان در ایران, محمد اسحاق دار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, یزد,

نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان روز چهارشنبه از رخداد حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی و جان باختن تعداد زیادی از آنها در شهر یزد ابراز تاسف کردند.


اسلام اباد: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه از رخداد حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی و جان باختن تعداد زیادی از آنها در شهر یزد ابراز تاسف کرد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های زائرین پاکستانی که جان خود را از دست دادند، گفت: از جان باختن تعداد بسیاری از زائرین پاکستانی در حادثه واژگونی اتوبوس در استان یزد در ایران بسیار اندوهگین هستم. فکر و ذهن ما همراه با خانواده های داغدار است. ان شاءالله هر چه زودتر مصدومان شفا پیدا کنند.

نخست وزیر پاکستان همچنین به سفارت پاکستان در تهران دستور داد تا تمام کمک‌های ممکن را به خانواده‌های آسیب‌دیده ارائه و از درمان مجروحان اطمینان حاصل کند.

وی همچنین از سفارت خواست تا مقدمات بازگرداندن سریع اجساد زائرین به پاکستان را فراهم سازد.

در همین حال، اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان نیز در خصوص واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی در ایران گفت: سفارت پاکستان در تهران در پی حادثه دلخراش اتوبوسی که در آن 28 زائر پاکستانی جان خود را از دست دادند، با مقامات ایرانی در شهر یزد در تماس مستمر است.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین با خانواده های زائرین پاکستانی که جان خود را از دست دادند ابراز همدردی کرد و این حادثه غم انگیز را به آنان تسلیت گفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به شدت نگران امنیت و رفاه زائران مجروح هستیم و به سفیر پاکستان در تهران دستور داده ایم تا وضعیت دقیق را بررسی و خدمات درمانی و بهبودی را بطور سریع ارائه کند و همچنین ترتیب انتقال اجساد به پاکستان را بدهد.

اسحاق دار در پایان سخنان خود گفت: سفارت ما دائماً با مقامات شهر یزد در تماس است. ما از دولت ایران برای کمک و پشتیبانی آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

 

ارسال نظر

 
1