خبر فوری

 

اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| رضا امیری مقدم سفیر ایران امروز چهارشنبه با ریاض حسین پیرزاده وزیر مسکن پاکستان دیدار کرد .

وزیر فدرال پاکستان با بیان اینکه روابط پاکستان و ایران همواره مبتنی بر اعتماد، درک متقابل و همکاری نزدیک بوده است، اظهار داشت: پاکستان همیشه برای این مناسبات اهمیت زیادی قائل می باشد.

وی با اشاره به استقبال از رئیس جمهور ایران در سفر او به پاکستان، آن را باعث افتخار خود عنوان کرد.

در این بین ضمن اعتراف به تلاش های بی وقفه سفیر ایران در راستای تحکیم مناسبات میان دو کشور، ریاض حسین پیرزاده آن را یک تحول بزرگ دیپلماتیک توصیف و از وی قدردانی کرد.

در طول این جلسه طرفین ضمن اظهار تعهد خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کشمیر، بیان داشتند که دو کشور در حمایت از این مردم همواره استوار هستند.

سفیر ایران با قدردانی از تلاش ها و تمهیدات دولت پاکستان در سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان، بر اهمیت این گونه تبادلات در سطوح عالی برای تقویت مناسبات دو جانبه تاکید کرد . وی در ادامه سخنرانی وزیر مسکن پاکستان در صحن مجلس پاکستان را مورد ستایش قرار داد .

امیری مقدم ادامه داد که برای رفاه حال زائران پاکستانی در زیارت از اماکن متبرکه در ایران حمایت کامل صورت می گیرد و در این راستا آنها اجازه تردد با اتوبوس های خود را دارند.

در پایان این دیدار بر عزم تقویت روابط دوجانبه ایران و پاکستان و افزایش همکاری ها در زمینه های مختلف به نفع دو کشور تاکید شد.

در این نشست به همراه محمد اشفاق گهمن معاون وزیر مسکن، مقامات سفارتخانه ایران نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1