خبر فوری

 
بازداشت 17 مظنون در ارتباط با حمله تروریستی چلاس پاکستان
کد خبر :1164949665

14:15 1402/09/13


برچسب ها : پلیس پاکستان, تیراندازی, چلاس, حمله تروریستی, دستگیری تروریست ها, دیامر, گلگیت بلتستان, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی,

پس از حمله مسلحانه تروریستی به یک اتوبوس مسافربری در نزدیکی منطقه چلاس گلگت بلتستان، پلیس شهرستان دیامر ضمن تشکیل پرونده تاکنون 17 فرد مظنون را در رابطه با این حادثه تروریستی دستگیر نموده است.


گلگت بلتستان: به گزارش راز نیوز| پس از حمله مسلحانه تروریستی به یک اتوبوس مسافربری در نزدیکی منطقه چلاس گلگت بلتستان، پلیس شهرستان دیامر ضمن تشکیل پرونده تاکنون 17 فرد مظنون را در رابطه با این حادثه تروریستی دستگیر نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این پرونده قضایی مواد مختلف قانون مرتبط با مبارزه با تروریسم درج شده است که تاکنون 17 فرد مظنون در ارتباط با این حادثه دستگیر شده و روند بازجویی از آنان نیز آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی کمیسر دیامر در این خصوص گفت: سید عظمت شاه رئیس پلیس کلانتری دیامر پرونده‌ای قضایی علیه عناصر ناشناس تشکیل داده است. همچنین تمامی مسیرهای عبور و مرور داخلی و خارجی گلگت بلتستان نیز مسدود و وضعیت آماده باش امنیتی در منطقه اعمال شده است.

وی افزود: پلیس عملیات جستجو در سرتاسر شهرستان دیامر را آغاز نموده است و امروز هرگونه تردد در بزرگراه قراقورام نیز ممنوع خواهد بود.

لازم به ذکر است در پی تیراندازی عناصر ناشناس تروریستی به یک اتوبوس مسافربری شرکت K2 در منطقه هودر واقع در شهرستان چلاس منطقه گلگت دست کم 10 نفر از جمله 2 شهروند شیعه به شهادت رسیده و 27 تن دیگر شامل 15 شهروند شیعه دچار جراحت شدند.

گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی با انتشار بیانیه‌ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام داشت: هدف از این حمله افراد شیعه و نظامیان ارتش پاکستان بود.

ارسال نظر

 
1