خبر فوری

 
تیراندازی و پرتاب سنگ به سوی عزاداران حسینی در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1164948800

11:23 1403/04/24


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, تیراندازی, حمله تروریستی, سپاه صحابه, سنگ, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, هری پور,

عناصر تروریستی تکفیری سپاه صحابه دسته عزای هفتم محرم الحرام را در شهرستان هری پور ایالت خیبر پختون خوا را با اسلحه و سنگ هدف حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن 14 تن از عزاداران حسینی شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| عناصر تروریستی تکفیری سپاه صحابه دسته عزای هفتم محرم الحرام را در شهرستان هری پور ایالت خیبر پختون خوا را با اسلحه و سنگ هدف حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن 14 تن از عزاداران حسینی شد.

طبق جزئیات منتشر شده، روز هفتم محرم به تاریخ محلی دسته عزای حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و یاران با وفایشان با حضور خیل کثیری از عزاداران در مسیرهای تعیین شده خود در منطقه شاه محمد شهرستان هری پور حال حرکت بود که تعدادی از عناصر افراطی گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در حضور نیروهای پلیس از بام منازل خود اقدام به پرتاب سنگ و تیراندازی به سوی عزاداران نمودند.

 

در نتیجه این اقدام تروریستهای تکفیری 14 تن از شیعیان عزادار دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

لازم به ذکر است مراسم های عزادارای شهدای کربلا در نقاط مختلف پاکستان همواره با دشواری و چالش های مختلف امنیتی برگزار می گردد و تروریست های تکفیری هر ساله سعی در متوقف نمودن این مراسم ها از طرق مختلف دارند.

ارسال نظر

 
1