خبر فوری

 
بازدید هیئت 40 نفره انگلیس از اتاق بازرگانی و صنعت لاهور
کد خبر :1164622795

14:06 1402/12/12


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع لاهور, پاکستان و انگلیس, تجارت, هیئت بریتانیایی,

هیئت 40 نفره ای از بازرگانان انگلیسی به ریاست فابیان هارتول مشاور تجاری و توسعه منطقه ای کمیسیون عالی بریتانیا در اسلام‌آباد از اتاق بازرگانی و صنعت لاهور LCCI بازدید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت 40 نفره ای از بازرگانان انگلیسی به ریاست فابیان هارتول مشاور تجاری و توسعه منطقه ای کمیسیون عالی بریتانیا در اسلام‌آباد روز جمعه (11 اسفند) از اتاق بازرگانی و صنعت لاهور LCCI بازدید کرد.

این سفر با هدف تقویت روابط قوی تر بین دو کشور در حوزه بازرگانی صورت گرفت. علاوه بر این، هدف این هیئت شناسایی محصولات مقرون‌ به‌صرفه و باکیفیت در پاکستان بود که با خوش‌بینی به افزایش حجم تجارت دوجانبه و تغییر مثبت در برداشت از پاکستان می‌توان آن را به بریتانیا صادر کرد.

کاشف انور رئیس LCCI در جریان این بازدید، به گرمی از هیئت استقبال و سخنرانی رسمی ایراد کرد.

کاشف انور بر تعهد LCCI به تقویت روابط قوی با بخش خصوصی بریتانیا و نقش محوری تعاملات تجاری در تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی لاهور با اذعان به موقعیت بریتانیا به عنوان یکی از شرکای تجاری اصلی پاکستان، بر لزوم تنوع بخشیدن به بخش های صادراتی فراتر از منسوجات، استفاده از تخصص پاکستان در منسوجات، صنایع دستی، کشاورزی و مواد غذایی و دکوراسیون منزل تاکید کرد.

رئیس هیئت انگلیسی تمایل کمیسیون عالی انگلیس را برای معرفی خریداران تجاری انگلیسی به بازار پاکستان با هدف ارتقای روابط تجاری دوجانبه ابراز کرد.

فابیان هارتول با تاکید بر رکود تجارت دوجانبه در سال‌های اخیر، بر اهمیت طرح‌های توسعه تجارت برای تحریک رشد اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش اعتبار هر دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1