خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حملات تربت و پنجگور را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :1163833743

10:55 1402/04/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار نارنجک, انفجار نارنجک دستی, تربت, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهرستان پنجگور, شهرستان تربت, گروه های مسلح بلوچ, نارنجک دستی,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه مسئولیت سه حمله جداگانه علیه نیروهای ارتش پاکستان در تربت و پنجگور را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در سه حمله مختلف در مناطق تربت و پنجگور نیروهای اترش اشغالگر پاکستان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی دشمن به هلاکت رسیدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته پاسگاه حفاظتی مرکز آموزش ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه آبسر شهر تربت را هدف قرار دادند، فدائیان بلوچ با استفاده از نارنجک انداز چندین نارنجک به سمت مواضع دشمن شلیک کردند که در نتیجه آن دست کم دو تن در دم به هلاکت رسیده و تعداد زیادی دیگر نیز زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است: گروهی دیگر از فدائیان بلوچ ما هم‌زمان پاسگاه ارتش پاکستان واقع در نزدیکی فرودگاه تربت را نیز با اسلحه نارنجک انداز مورد هدف قرار دادند، در این حمله دست کم سه نظامی دشمن زخمی شدند.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: فدائیان بلوچ همچنین در یک عملیات جداگانه در چهارشنبه شب مورخه 21 تیر ماه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در رخشان ندی از توابع شهرستان پنجگور را مورد حمله قرار دادند، در این حمله که از سلاح نارنجک انداز استفاده شده بود یک نظامی ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسید و خسارات زیاد مالی و جانی به نیروهای دشمن وارد آمد.

جیئند بلوچ در پایان این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت تمامی این سه حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم عملیات ها تا زمان آزادی سرزمین بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1