خبر فوری

 
 
دونالد بلوم سفیر ایالات متحده با مقامات عالی سیاسی پنجاب دیدار کرد
کد خبر :1163768805

10:44 1403/07/03


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, رهبر حزب مسلم لیگ ن, روابط دو جانبه, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, مریم نواز, نواز شریف, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ نواز و مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ نواز و مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.

در جریان این دیدار که در محل اقامت نواز شریف "جاتی عمرا" انجام گرفت، در مورد منافع متقابل، توسعه روابط پاکستان و آمریکا، و ارتقای همکاری در بخش های مختلف به طور ویژه افزایش فرصت های تجاری فی‌مابین تبادل نظر انجام گرفت.

مریم نواز در این نشست با تصریح بر اینکه بهترین مناسبات دوستانه میان دو کشور وجود دارند، عزم خود برای تقویت بیشتر این مناسبات را ابراز کرد و افزود: پتانسیل وافری برای تجارت دوطرف وجود دارد که نیازمند بهره برداری آن هستیم . دولت پنجاب در مدت زمان کم، موفقیت های زیادی به دست آورده است و پاکستان بیشتر از قبل امن و آرام تر است.

وی در ادامه صحبت های خود، گفت: دولت مسلم لیگ نواز اصول جدیدی برای شفافیت و مدیریت عالی ایجاد کرده است و پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

ارسال نظر

 
1