خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت قتل جاسوس حکومتی در نوشکی را بر عهده می گیریم
کد خبر :1163704799

14:52 1402/09/11


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, تیراندازی, جاسوس ارتش, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, شهر نوشکی, گروه های آزادی خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی و حاکمیتی پاکستان در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی و حاکمیتی پاکستان در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: عنصر دشمن به نام زبیر بادینی ساکن منطقه کلی شریف خان شهر نوشکی پس از شهادت برادر خود به نام ریحان بادینی، گنجل و دیگر یاران وی در سپتامبر 2021 به عضویت سازمان ما در آمد، اما پس از گذشت 6 ماه یعنی در 6 ژوئن 2022(16 خرداد 1401) حمله پهپادی دشمن علیه فدائیان بلوچ ما صورت گرفت، پس از آن در نتیجه درگیری مسلحانه دو تن از اعضای سازمان به نام‌های شهزاد بادینی ملقب به ریحان و ندیم ملقب به سبزو به شهادت رسیدند.

وی افزود: پس از گذشت مدتی از حمله مذکور زبیر بادینی با فرار از سازمان به عنوان عنصر و جاسوس ارتش اشغالگر پاکستان به فعالیت پرداخت، در این مدت زبیر در یورش به خانه ها و ربودن 6 نفر در شهر نوشکی و مناطق حومه با ارتش دشمن همکاری نمود.

وی خاطرنشان کرد: زبیر بادینی علاوه بر افشای مسیرهای تردد آزادی خواهان بلوچ به عضویت جوخه مرگ دولتی درآمد و بدین ترتیب به تهدید و تحقیر مردم مظلوم بلوچ در مناطق مختلف حومه نوشکی پرداخت.

جیئند بلوچ گفت: شهید ریحان ملقب به مهروان برادر زبیر بادینی عضو مخلص و وفادار به ارتش آزادی بخش بلوچ بود، فردی که با عمل اثبات نمود که یک فرد بلوچ از جان‌فشانی در مسیر آزادی دریغ نخواهد کرد، اما زبیر بادینی با خوف و طمع خود مرتکب خیانت به ملت بلوچ شد. این امر بیانگر آن است که در مبارزه ملی کسب عزت و ذلت به عملکرد فردی بستگی دارد و نسبت‌های خانوادگی، قومیتی و قبیله‌ای هیچ اهمیتی ندارد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: زبیر بادینی به علت ارتکاب به خیانت ملی از سوی دادگاه ملی بلوچ به سزای مرگ محکوم گردید که فدائیان بلوچ امروز با عمل به این حکم، زبیر را به سزای اعمالش رساندند.

وی در پایان افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل جاسوس مذکور دشمن را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آنان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1