خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی سفیر روسیه در اسلام آباد با وزیر تولیدات و صنایع فدرال پاکستان
کد خبر :1163509624

15:41 1403/06/23


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و روسیه, رانا تنویر حسین, سفارت روسیه, سفیر روسیه, وزیر صنایع و تولید پاکستان, کشاورزی,

سفیر روسیه در اسلام آباد و وزیر تولیدات و صنایع دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون امور دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر روسیه در اسلام آباد و وزیر تولیدات و صنایع دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون امور دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آلبرت خوریف سفیر فدراسیون روسیه در اسلام آباد روز گذشته(پنجشنبه) با رانا تنویر حسین وزیر تولیدات و صنایع دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار به بررسی ظرفیت های موجود برای همکاری در زمینه های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی بحث و تبادل نظر نمودند.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار با اشاره به جایگاه روابط با روسیه برای دولت پاکستان اظهار داشت: روسیه در نوسازی کارخانه های تولید کود با پاکستان همکاری خواهد داشت و به زودی یادداشت تفاهم همکاری در زمینه توسعه کارخانه های تولید کود و همکاری در امور کشاورزی میان طرفین به امضا خواهد رسید.

وی همچنین بر عزم اسلام آباد برای گسترش همکاری های تجاری با روسیه تاکید کرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید محصولات کشاورزی نیازمند ماشین آلات جدید کشاورزی است، ما تمامی تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاران روسی فراهم خواهیم نمود.

در ادامه این دیدار آلبرت خوریف سفیر روسیه ضمن اعلام آمادگی دولت خود برای ارائه ماشین آلات جدید کشاورزی به پاکستان گفت: به زودی هیئتی از کارشناسان کشاورزی به پاکستان سفر خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1