خبر فوری

 
 
بی ال اف مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در بارکهان را بر عهده گرفت
کد خبر :1162854377

13:16 1403/03/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, بارکان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در منطقه بارکهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در منطقه بارکهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما مورخه یک ژوئن(12 خرداد) کاروان نظامی ارتش پاکستان را در حوالی منطقه بوری ایشانی واقع در شهرستان بارکهان توسط بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند.

وی افزود: یکی از خودروهای کاروان نظامی ارتش پاکستان طعمه بمب کنار جاده ای قرار گرفت و ضمن وارد شدن خساراتی به این خودرو سرنشینان آن نیز دچار جراحت شدند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و از تمام ملت بلوچ به ویژه مردم شجاع بارکهان درخواست می کند که از مشارکت در طرح های استعماری حاکمیت پاکستان خودداری نموده و با عضویت در ارتش ملی بی ال اف در دستیابی به آرمان های نهضت آزادی ملی شریک باشند و آن دسته از افرادی که قادر به همراهی ما نیستند از فدائیان بلوچ حمایت و آنها را یاری نمایند.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: فدائیان بلوچ همچنین شنبه شب یک دکل مخابراتی متعلق به شرکت یوفون واقع در منطقه ایشانی زکریا جاندری شهرستان بارکهان را نیز به آتش کشیده و تمامی تاسیسات آن را منهدم نمودند.

ارسال نظر

 
1