خبر فوری

 
امضای توافقنامه سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری میان پاکستان و دبی
کد خبر :1162526144

12:17 1402/10/28


برچسب ها : امضای توافقنامه, امضای قرارداد, پاکستان و امارات متحده عربی, داووس, مجمع جهانی اقتصاد, کراچی,

پاکستان و دبی توافقنامه ای به ارزش 3 میلیارد دلار جهت سرمایه گذاری در پروژه های مختلف، در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در داووس امضاء کرده اند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان و دبی توافقنامه ای به ارزش 3 میلیارد دلار جهت سرمایه گذاری در پروژه های مختلف، در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در داووس امضاء کرده اند.

شاهد اشرف تارر وزیر موقت ارتباطات و راه آهن پاکستان و سلطان احمد بن سلیم رئیس بنادر از سوی دبی این قرارداد را امضاء کرده اند.

وزیر موقت فدرال پاکستان پروژه های همکاری اقتصادی را موجب مستحکم شدن روابط میان دو کشور برادر توصیف کرد و از سوی دیگر سلطان احمد بن سلیم هم گفته است که دو کشور از طریق این قرارداد ها، در آینده مستفیذ خواهند شد.

 براساس توافقنامه، همکاری در زمینه های راه آهن، مناطق اقتصادی و زیرساخت ها صورت می گیرد ، همچنین ایجاد کریدور باری، پارک لجستیک چند وجهی و پایانه های باری نیز بخشی از این قرارداد می باشند.

تکمیل این پروژه ها جریان ترافیک کراچی را بهبود می بخشد و هزینه های لجستیک را در کراچی کاهش می دهد، شرکت لجستیکی چندملیتی DP World مستقر در امارات باعث افزایش فعالیت اقتصادی در پاکستان و توسعه منطقه اقتصادی می شود.

ارسال نظر

 
1