خبر فوری

 
تقویت مناسبات اقتصادی و سرمایه گذاری محور گفتگوی سفیر قطر با مقامات دولت پنجاب
کد خبر :1152926396

10:43 1403/03/15


برچسب ها : پاکستان و قطر, دولت محلی ایالت پنجاب, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفیر قطر, فرماندار ایالت پنجاب, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

سفیر قطر در دیدار با مقامات دولت محلی ایالت پنجاب از سفر قریب الوقوع امیر قطر به پاکستان خبر داد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| علی بن مبارک الخاطر سفیر قطر در پاکستان امروز با مریم نواز وزیر ارشد و سردار سلیم حیدر خان فرماندار ایالت پنجاب دیدار های جداگانه ای انجام داد.

فرماندار ایالت پنجاب در دیدار با سفیر قطر، با اشاره به اینکه روابط میان دو کشور برادرانه هستند، اظهار کرد: روابط با قطر را در سطوح مختلف افزایش خواهیم داد.

وی گفت: نیروی کار پاکستان نقش پل را میان دو کشور ایفا می کند و از دولت قطر بابت میزبانی از مهاجران پاکستانی، سپاسگذار هستیم. پاکستان متمایل به بهره مندی از تخصص قطر در بخش نفت و گاز می باشد.

سفیر قطر در این بین ضمن اعلام خبر سفر قریب الوقوع امیر قطر به پاکستان، اظهار کرد: هیأت‌ های کارشناسانی از قطر نیز به پاکستان سفر خواهند کرد و در زمینه افزایش همکاری ‌ها در بخش های مختلف مشارکت خواهند داشت.

دیدار با مریم نواز

سفیر قطر همچنین با مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین مورد نیروی کار و ظرفیت های سرمایه گذاری در ایالت پنجاب تبادل نظر انجام گرفت.

در این جلسه همچنین موضوعات توسعه زیرساخت ها در ایالت، همکاری در بخش های مختلف و تقویت مناسبات اقتصادی میان دوکشور مورد رایزنی قرار گرفتند.

خانم مریم نواز در گفتگو با سفیر قطر، وی را از سیاست های سرمایه گذاری دوست دولت محلی ایالت پنجاب آگاه کرد و از تجار و صنعتگران قطری برای سرمایه گذاری در ایالت پنجاب دعوت کرد.

دوطرف بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه و یافتن راه های جدید همکاری تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1