خبر فوری

 
 
دعوت سفیر عربستان سعودی از وزیر کشور پاکستان برای شرکت در نمایشگاه دفاعی ریاض
کد خبر :1151552050

11:02 1400/12/11


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, شیخ رشید احمد, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور پاکستان,

سفیر عربستان سعودی روز گذشته در دیدار با وزیر کشور دولت فدرال پاکستان از وی برای شرکت در نمایشگاه دفاعی ریاض که از 15 تا 18 اسفند ماه برگزار می¬شود دعوت به عمل آورد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی روز گذشته در دیدار با وزیر کشور دولت فدرال پاکستان از وی برای شرکت در نمایشگاه دفاعی ریاض که از 15 تا 18 اسفند ماه برگزار می­شود دعوت به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار موضوعات مورد بحث در جریان سفر ماه گذشته عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور عربستان به پاکستان و پیشرفت­های صورت گرفته در این زمینه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سفیر عربستان سعودی در این دیدار دعوت عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور عربستان برای شرکت در نمایشگاه بین المللی دفاعی که از 15 تا 18 اسفند در ریاض برگزار خواهد شد را به شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان ابلاغ نمود.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: سفر وزیر کشور عربستان به اسلام آباد تاثیرات مثبتی را در تقویت روابط دوجانبه به همراه داشت، سفر وی به پاکستان ابعاد جدیدی از مناسبات دوجانبه اسلام آباد و ریاض را گشود، طی روزهای آینده روابط دو کشور بیش از پیش تقویت و مستحکم خواهد شد.

وی با تقدیر از همتای عربستانی خود برای دعوت جهت حضور در نمایشگاه دفاعی خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را جهت حضور در نمایشگاه دفاعی به کار خواهم گرفت، پاکستان و عربستان دو کشور برادر هستند و عربستان سعودی همواره پشتیبان پاکستان در عرصه های مختلف بوده است.

سفیر عربستان سعودی نیز در این دیدار تصریح کرد: اقداماتی در جهت توسعه تجارت و گردشگری میان دو کشور در دست اقدام است، مردم عربستان سعودی علاقه وافری به پاکستان دارند.

ارسال نظر

 
1