خبر فوری

 
آغاز روابط دیپلماتیک پاکستان و جامائیکا
کد خبر :1150698316

14:08 1402/12/26


برچسب ها : استوارنامه, پاکستان و جامائیکا, جامائیکا, دیپلماتیک, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, سفیر غیر مقیم پاکستان, فرماندار کل جامائیکا, همکاری دوجانبه, کینگستون,

سفیر پاکستان در آمریکا طی سفر کینگستون، اعتبارنامه دیپلماتیک خود را به فرماندار کل جامائیکا تسلیم کرد.


کینگستون: به گزارش راز نیوز | سفیر پاکستان در آمریکا طی سفر کینگستون، اعتبارنامه دیپلماتیک خود را به فرماندار کل جامائیکا تسلیم کرد.

مسعود خان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا اولین سفر رسمی خود را به کینگستون پایتخت جامائیکا (کشور جزیره ای در دریای کارائیب) انجام داد و استوارنامه دیپلماتیک خود را به عنوان سفیر غیر مقیم پاکستان به پاتریک آلن فرماندار کل جامائیکا تقدیم کرد.

مسعود خان پس از اعطای استوارنامه، بر تعهد خود نسبت به گسترش همکاری با فرماندار کل برای تقویت روابط دوجانبه میان پاکستان و جامائیکا تأکید کرد.

وی پیش از این با خانم کامینا جانسون اسمیت وزیر امور خارجه و تجارت خارجی جامائیکا دیدار و درباره تجارت دوجانبه، همکاری متقابل در سازمان ملل و عضویت پاکستان در سایر پلتفرم‌ها، تغییرات آب و هوایی، مسائل مربوط به دریا، صلح و سایر امور مهم بحث و تبادل نظر کرد.

در همین حال، مسعود خان از نهایی شدن قریب الوقوع قرارداد چارچوب همکاری بین پاکستان و جامائیکا خبر داد.

مسعود خان همچنین ضمن دیدار با جامعه پاکستانی در جامائیکا، بیان کرد: جامعه پاکستانی با تلاش و استعداد خود جایگاه منحصر به فرد خود را در جامائیکا به دست آورده است، او از جامعه پاکستانی خواست که برای رونق اقتصادی در پاکستان سرمایه گذاری کنند.

ارسال نظر

 
1