خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با نخست وزیر پاکستان در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک
کد خبر :1149717100

09:53 1401/10/16


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با حضور در کاخ نخست‌وزیری این کشور با محمد شهباز شریف به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با حضور در کاخ نخست‌وزیری این کشور با محمد شهباز شریف به دیدار و رایزنی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار از تلاش‌ها و خدمات کریستین ترنر در جهت توسعه روابط میان اسلام آباد و لندن و ارتقای همکاری‌های دوجانبه در بخش تجارت، سرمایه گذاری و اقتصاد تمجید نمود.

وی با اشاره به پیوند دیرینه و دوستانه میان پاکستان و بریتانیا اظهار داشت: بریتانیا بزرگ‌ترین شریک پاکستان در اتحادیه اروپا در زمینه توسعه، سرمایه گذاری و تجارت است، میزان رشد روابط دوجانبه ظرفیت‌های وسیعی را برای توسعه منافع دو کشور ایجاد  کرده است.

محمد شهباز شریف همچنین از نقش فعال کمیساریای عالی بریتانیا در همکاری برای احیا و بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل و امدادرسانی به سیل زدگان تحسین کرد.

نخست وزیر پاکستان علاوه بر این اقدامات مختلف کمیساریای عالی بریتانیا از جمله سفر تیم کریکت انگلیس پس از 17 سال به پاکستان و ازسرگیری پروازهای مستقیم شرکت بریتیش ایرویز به مقصد پاکستان را قابل تعریف دانست.

ارسال نظر

 
1