خبر فوری

 
 
دستگیری یازده تروریست طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1149091143

17:13 1402/02/16


برچسب ها : بهاولپور, پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, ساهیوال, سی تی دی, گروه القاعده, گوجرانواله, لاهور,

طی عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب یازده تروریست وابسته به گروه‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب یازده تروریست وابسته به گروه‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

طبق اعلام سخنگوی سی تی دی، نیروهای مبارزه با تروریسم با توجه به تهدیدات امنیتی عملیات سری در لاهور و دیگر شهرهای بزرگ ایالت پنجاب انجام داده و موفق شدند 11 تروریست را دستگیر کنند.

وی افزود: این تروریست از اعضای گروه‌های القاعده، داعش و تحریک طالبان پاکستان هستند و برای آنان در لاهور، بهاولپور، گوجرانواله، راولپندی و ساهیوال 10 پرونده قضایی تشکیل شده است.

اسامی تروریست‌های دستگیر شده به این شرح است: مهتاب، طارق، گل اعظم، معاویه، عماد، وارث و جبار، از این تروریست‌ها مواد منفجره، نارنجک دستی، چاشنی انفجار و دیگر وسایل ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، افراد دستگیر شده عملیات تروریستی در نقاط حساس شهرهای مختلف را طرح ریزی کرده بودند. طی هفته جاری 100 فرد مظنون دستگیر و تعداد 76 پرونده مختلف تشکیل شد.

ارسال نظر

 
1