خبر فوری

 
استقبال فرماندار ایالت سند از میهمان ویژه دولتی آیت الله عقیل الغروی
کد خبر :1148695486

16:07 1402/04/29


برچسب ها : JDC, استقبال, پاکستان, سخنران, شیعه, شیعیان پاکستان, ظفر عباس, عزاداری, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری, کراچی,

محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند از آیت الله عقیل الغروی سخنران مراسم بزرگ عزاداری کراچی به عنوان میهمان دولتی استقبال کرد.


سند: به گزارش راز نیوز| کاروان زیارتی جعفریه پاکستان PJP به ریاست سید ظفر عباس جعفری مدیر بنیاد مردم نهاد شیعه JDC هرساله با فرارسیدن ماه محرم الحرام، مراسم بزرگی در حسینیه شهدای کربلا منطقه انچولی کلانشهر کراچی جهت بزرگداشت و عزاداری برای سید و سالاران شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ترتیب می دهد.

براساس گزارشات منتشر شده، این مراسم با شرکت قریب به 1 میلیون نفر از بزرگترین مراسمات مذهبی از جهت جمعیت در پاکستان می باشد.

سید ظفر عباس برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم مذهبی سالانه و بزرگ در کراچی، از سخنران، شاعر و مفسر قرآن آیت الله عقیل الغروی از اتباع هند به عنوان سخنران این مراسم دعوت و درپی تلاش های او، از آیت الله عقیل الغروی به طور رسمی و توسط محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند به عنوان میهمان دولتی در فرودگاه کراچی استقبال گرمی صورت گرفت.

محمد کامران خان تیسوری دقایقی قبل از فرود هواپیمای حامل آیت الله عقیل الغروی در فرودگاه کراچی حضور به عمل آورده و بیان داشت که امروز ما در اینجا برای استقبال از آیت الله عقیل الغروی حضور به عمل رسانده ایم و وی دقایقی بعد وارد فرودگاه خواهند شد که ما به عنوان میهمان دولتی از ایشان استقبال می کنیم. وی همچنین تاکید کرد که تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا از حضور و سخنرانی های ایشان بهره مند شوم.

ارسال نظر

 
1