خبر فوری

 
ربوده شدن سه فرد بلوچ طی شب گذشته توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1148631740

16:17 1402/05/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان پنجگور, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, نیروهای لیویز, کویته,

طی عملیات شب گذشته نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان سه فرد بلوچ دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی عملیات شب گذشته نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان سه فرد بلوچ دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سپاه مرزی به همراه دایره مبارزه با تروریسم حوالی ساعت 3 بامداد امروز یک منزل واقع در منطقه کهند شهر خضدار را به محاصره درآورده و یک عضو نیروی امنیتی لیویز به نام سعید بلوچ را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

به گفته منابع آگاه، سعید بلوچ عضو نیروهای امنیتی لیویز بوده و زمانی که از عملیات نیروهای امنیتی علیه خود خبر دار شد در منزل معاون کمیسر خضدار در حال انجام وظیفه بود، وی سپس به سمت منزل خود رفت که توسط نیروهای امنیتی سپاه مرزی دستگیر و ربوده شد.

همچنین اطلاعات دریافتی از شهر کویته نیز حاکی از ربوده یک فرد بلوچ به نام فیاض علی سرپراه می‌باشد، وی شب گذشته توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد.

انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ با تأیید ربوده شده فیاض علی سرپراه اعلام داشت: ربوده شدن مجدد فیاض علی نگران کننده است و ما آن را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری وی هستیم.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و مأموران نهادهای امنیتی این کشور به صورت شبانه به یک منزل واقع در منطقه چتکان شهرستان پنجگور یورش برده و فردی به نام فقیر جان فرزند خدادوست ساکن منطقه پروم پنجگور را بازداشت و با خود به همراه بردند.

ارسال نظر

 
1