خبر فوری

 
 
تعهد انگلیس به ترغیب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در ایالت سند
کد خبر :1145878845

16:42 1403/01/08


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, جین ماریوت, سید ناصر حسین شاه, فرماندار ایالت سند, وزیر انرژی, کامران تیسوری, کمیساریای عالی انگلیس,

کمیساریای عالی انگلیس در دیدار با مقامات ایالت سند متعهد شد تا سرمایه گذاران انگلیسی را برای سرمایه گذاری در بخش انرژی محلی، ترغیب و تشویق کند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس امروز چهارشنبه (8 فروردین) با سید ناصر حسین شاه وزیر برنامه ریزی، توسعه و انرژی، و محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند دیدار کرد.

وزیر ایالتی در این بین فرصت های موجود در بخش انرژی برای سرمایه گذاری را برجسته کرد و گفت: ایالت سند قطب انرژی پاکستان است که دارای 55 هزار مگاوات کریدور باد و 110 مگاوات پتانسیل خورشیدی است.

کمیساریای عالی انگلیس ضمن ستودن پروژه های مختلف دولت محلی ایالت سند در راستای توسعه انرژی، تضمین داد که هرگونه تلاش ممکن برای ترغیب سرمایه گذاران انگلیسی به سرمایه گذاری در بخش انرژی ایالت سند را انجام خواهد داد.

کمیساریای عالی انگلیس به همراه سارا مونی معاون خود با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند نیز دیدار کرد. 

فرماندار سند گفت: روابط پاکستان و انگلیس با گذشت زمان قوی‌تر می‌شوند و می‌توان با تبادل هیئت‌ها در زمینه‌های مختلف این روابط را بیشتر ارتقا داد.

وی همکاری انگلیس در بخش توسعه اجتماعی را حائز اهمیت توصیف کرد و از سرمایه گذاران انگلیسی برای استفاده از فرصت های موجود در ایالت سند، دعوت کرد و گفت: هرگونه تسهیلات ممکن را برای آنها فراهم خواهیم کرد. 

کمیساریای عالی انگلیس برنامه فناوری اطلاعات فرماندار برای تقویت جوانان و فراهم کردن فرصت های شغلی را مورد تمجید و تقدیر قرار داد. 

 

ارسال نظر

 
1