خبر فوری

 
 
توافق پاکستان و آلمان جهت تقویت مناسبات دوجانبه از جمله در بخش های تجارت، سرمایه گذاری و انرژی
کد خبر :1145811706

18:10 1402/04/02


برچسب ها : پاکستان و آلمان, روابط دوجانبه, صدراعظم آلمان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در حاشیه اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در فرانسه با اولاف شولز صدراعظم آلمان دیدار کرد .


پاریس: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در حاشیه اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در فرانسه با اولاف شولز صدراعظم آلمان دیدار کرد که در این بین طرفین بر تقویت و گسترش همکاری های دوجانبه از جمله در بخش های تجارت، سرمایه گذاری و انرژی توافق کردند.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار ضمن تشکر از دولت آلمان بابت کمک به قربانیان سیل و کمک مالی 163 میلیون یورویی، اظهار داشت که مبلغ اضافی 27 میلیون یورو برای برنامه "درآمد بی نظیر" در زمینه کمک به قربانیان سیل و فراهم کردن مواد غذایی مصرف شد.

وی تصریح داشت که پیشرفت و توسعه آلمان را همواره به عنوان یک نمونه ارائه داده ایم، به نحوی که آلمان در شرایط دشوار و با سختی جایگاه خود را ساخته است برای کشورهای درحال توسعه یک نمونه بی نظیر می باشد. شخصا فریفته توسعه آلمان، سخت کوشی و عزم مردم آلمان هستم.

نخست وزیر اظهار داشت که امیدوارم آلمان به عنوان صدای رسای کشورهای درحال توسعه در زمینه خطرات و مشکلات اقتصادی ناشی از تغییرات اقلیمی عمل خواهد کرد، کاهش فشار اقتصادی و مالی بر کشورهای درحال توسعه موجب تسکین و بهبودی وضعیت مردم آنجا خواهد شد.

ارسال نظر

 
1