خبر فوری

 
سفیر آمریکا با جانشین فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد
کد خبر :1136346612

15:37 1403/02/14


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, جانشین فرماندار ایالت پنجاب, دونالد بلوم, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, همکاری دوجانبه,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان با ملک محمد احمد خان جانشین فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان با ملک محمد احمد خان جانشین فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابعاد مختلف روابط دوجانبه، ارتقای همکاری ها میان دو کشور و سایر موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

جانشین فرماندار ایالت پنجاب روابط دیرینه میان پاکستان و آمریکا را مبتنی بر اصول احترام و اعتماد متقابل توصیف کرد و گفت: تبادل هیأت های پارلمانی بین دو کشور در تقویت روابط دوجانبه مفید خواهد بود

وی بر لزوم افزایش حجم تجارت پاکستان و آمریکا تأکید کرد و افزود: دولت ما در حال پیشبرد برنامه ای جامع برای تامین بهداشت، آموزش و سایر نیازهای اساسی برای مردم است، پاکستان و آمریکا بایستی از تخصص یکدیگر در زمینه های دام، آموزش، بهداشت و تجارت بهره مند شوند.

در همین حال، دونالد بلوم عزم خود را برای تقویت بیشتر همکاری میان پاکستان و آمریکا تکرار کرد و گفت: ما به تلاش های خود برای ارتقای صلح و رفاه منطقه ای و بین المللی و به گسترش روابط مردمی بین ایالات متحده و پاکستان از جمله در زمینه آموزش ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1