خبر فوری

 
زخمی شدن دست کم بیست نفر در اثر دو انفجار پیاپی در شهر خضدار ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :1135231593

13:00 1401/09/29


برچسب ها : انفجار بمب, پلیس ایالت بلوچستان, زخمی, شهرستان خضدار, موتورسیکلت بمب گذاری شده,

در اثر دو انفجار پیاپی و مهیب در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان پاکستان دست کم 20 تن زخمی شدند که حال 4 تن از آنان وخیم گزارش شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر دو انفجار پیاپی و مهیب در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان پاکستان دست کم 20 تن زخمی شدند که حال 4 تن از آنان وخیم گزارش شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شب گذشته دو انفجار مهیب منطقه میدان عمر فاروق شهرستان خضدار را به لرزه درآورد، بلافاصله پس از این انفجار نیروهای لیویز و دیگر نیروهای امنیتی در محل حادثه حاضر شده و منطقه را تحت محاصره خود درآوردند.

معاون کمیسر شهر خضدار و فهد کهوسو دستیار بازرس پلیس شهر خضدار بلافاصله در بیمارستان اصلی این شهر حضور یافته و معاون کمیسر وضعیت اضطراری در بیمارستان را اعلام نمود.

طبق گفته محمد جان ساسولی رئیس مرکز پلیس شهر خضدار در اظهارات اولیه خود در این خصوص گفت: یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در میدان عمر فاروق واقع در حوزه استحفاظی مرکز پلیس شهر خضدار منفجر گردید که در نتیجه آن 13 تن زخمی شدند.

وی افزود: مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان مرکزی شهرستان خضدار منتقل شده و روند درمان آنان ادامه دارد. پلیس بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآورده است.

علی خان سرپرست نیروهای پلیس شهر خضدار نیز در گفتگو با یک شبکه خبری محلی گفت: وضعیت دو تن از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است و وضعیت اضطراری در بیمارستان‌های شهر برقرار است.

عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد ایالت بلوچستان در بیانیه‌ای با محکوم نمودن این حمله خواستار ارائه گزارش فوری در خصوص این حادثه شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1