خبر فوری

 
ادامه روند عملیات دستگیری تروریست های مهاجم به پاسگاه های ارتش پاکستان
کد خبر :1134316996

16:37 1402/04/13


برچسب ها : بلوچستان, بلوچستان پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریستی, تروریسم, حملات تروریستی, حوادث تروریستی, ژوب, شهرستان شیرانی, عملیات جستجو,

روند عملیات دستگیری تروریست هایی که در مناطق ژوب و شیرانی به پاسگاه های ارتش و نیروی لیویز حمله و منجر به جان باختن تعداد زیادی از نیروهای امنیتی شدند، در مناطق مرزی مشترک با افغانستان، ادامه دارد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روند عملیات دستگیری تروریست هایی که در مناطق ژوب و شیرانی به پاسگاه های ارتش و نیروی لیویز  حمله و منجر به جان باختن تعداد زیادی از نیروهای امنیتی شدند، در مناطق مرزی مشترک با افغانستان، ادامه دارد.

براساس جزئیات منتشر شده، عملیات نیروهای امنیتی همچنان ادامه دارد و به گفته مقامات امنیتی، عملیات جستجو تا دستگیری تروریست های دست اندر کار در این حملات، ادامه خواهد داشت و احتمال می رود که تروریست ها وارد خاک افغانستان شده باشند.

در گزارش آمده است که یکی از مقامات شهرستان ژوب بیان داشت که تماس با مقامات افغان جهت همکاری برای دستگیری مهاجمان جریان دارد.  

از طرفی قبائل و خانواده های افراد کشته شده در این حوادث تروریستی روز دوشنبه (12 تیر) مقابل دفتر کمیسر ژوب ضمن انجام تحصن، دست به اعتراضات علیه حوادث تروریستی زدند.

شایان ذکر است گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP مسئولیت حملات تروریستی فوق را برعهده گرفته بود.

ارسال نظر

 
1