خبر فوری

 
 
دیدار وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در دوحه
کد خبر :1133203290

11:39 1402/02/13


برچسب ها : آنتونیو گوترش, پاکستان و افغانستان, پاکستان و سازمان ملل متحد, حنا ربانی, دبیرکل سازمان ملل متحد, دوحه, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه و دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست دوحه با محوریت مسئله افغانستان به دیدار و رایزنی پرداختند.


دوحه: به گزارش راز نیوز| وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه و دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست دوحه با محوریت مسئله افغانستان به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم حنا ربانی کهر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه که برای شرکت در نشست سازمان ملل متحد درباره افغانستان در دوحه پایتخت قطر حضور دارد روز سه شنبه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار نمود.

سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در این دیدار بر عزم اسلام آباد برای همکاری با سازمان ملل متحد و جامعه جهانی برای آغاز یک روند قابل اعتماد و غیر قابل بازگشت در زمینه تعامل با افغانستان برای رسیدگی به نیازهای فوری بشردوستانه مردم افغانستان، پیشبرد اهداف توسعه‌ای در اقتصاد این کشور و ایجاد ثبات تأکید کرد.

 

 

ارسال نظر

 
1