خبر فوری

 
 
حمله جدایی طلبان بی ال ای به ارتش پاکستان در منطقه کولواه بلوچستان
کد خبر :1132378722

09:16 1403/02/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ایست و بازرسی, جدایی طلب, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان, کولواه,

جدایی طلبان ارتش آزادی بخش بلوچ روز گذشته طی عملیاتی نیروهای ارتش پاکستان را در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان مورد حمله مسلحانه قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جدایی طلبان ارتش آزادی بخش بلوچ روز گذشته طی عملیاتی نیروهای ارتش پاکستان را در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان مورد حمله مسلحانه قرار دادند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما صبح امروز با کمین در منطقه مرستان از توابع بخش کولواه کاروان ارتش اشغالگر پاکستانی را در حین پیشروی به منطقه مذکور مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در جریان این حمله یکی از خودروهای زرهی ارتش دشمن با آرپی‌جی، اسنایپر و دیگر سلاح‌های فدائیان بلوچ مورد هدف قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ارتش دشمن در این هنگام اقدام به پرواز درآوردن پهپاد شناسایی در منطقه نمود که فدائیان بلوچ آن را نشانه گرفته و منهدم نمودند.

جیئند بلوچ تصریح کرد: در این هنگام یک تیم دیگر از فدائیان بلوچ با استفاده از سلاح‌های خودکار ایست و بازرسی ارتش دشمن را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 1 نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید.

وی در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. حملات ما تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستانی از بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1