خبر فوری

 
سپاس وزیر امور مذهبی پاکستان از وزیر حج و عمره عربستان به دلیل تمهیدات عالی برای حجاج
کد خبر :1131460547

14:06 1402/04/05


برچسب ها : روابط دوجانبه, سناتور محمد طلحه محمود, مکه مکرمه, همکاری دوجانبه, وزیر امور مذهبی پاکستان, وزیر حج و عمره عربستان سعودی,

سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان در مکه مکرمه با شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه وزیر حج و عمره عربستان سعودی دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه با وی گفتگو کرد.


مکه مکرمه: به گزارش راز نیوز | سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان در مکه مکرمه با شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه وزیر حج و عمره عربستان سعودی دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه با وی گفتگو کرد.

در این نشست، سناتور محمد طلحه محمود خواستار افزایش سهمیه حج برای حجاج پاکستانی شد و گفت: بر اساس سرشماری های اخیر جمعیت پاکستان افزایش یافته است و بایستی سهمیه حج برای زائران پاکستانی توسعه یابد.

وزیر امور مذهبی پاکستان با احتساب منافع پروژه جاده به مکه، از مقامات و رهبری عربستان سعودی درخواست کرد که این پروژه تاریخی و مهم را برای فصل حج آینده به کراچی و لاهور گسترش دهند.

وی همچنین از تمهیدات و تسهیلات صورت گرفته توسط وزارت حج و عمره عربستان سعودی برای حجاج نهایت سپاس و قدردانی را به عمل آورد و از توفیق بن فوزان آل ربیعه دعوت نمود تا در اسرع وقت به پاکستان سفر نمایند.

در نهایت وزیر حج و عمره عربستان سعودی ضمن عرض ارادت ویژه نسبت به مردم پاکستان، دعوت سناتور محمد طلحه محمود را با کمال افتخار پذیرفت و همچنین تصدی در سمت وزیر امور مذهبی پاکستان را به وی تبریک گفت.

ارسال نظر

 
1