خبر فوری

 
 
کشته شدن چهار نظامی پاکستانی از جمله یک سرهنگ در درگیری با عناصر تروریستی در وادی تیراه
کد خبر :1131133608

14:11 1402/08/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, تبادل آتش, تیراندازی, حمله تروریستی, درگیری مسلحانه, سرهنگ, عناصر تروریستی,

در اثر درگیری و تبادل آتش سنگین میان نیروهای ارتش پاکستان و عناصر تروریستی در منطقه وادی تیراه ایالت خیبر پختون خوا دو نظامی پاکستانی کشته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر درگیری و تبادل آتش سنگین میان نیروهای ارتش پاکستان و عناصر تروریستی در منطقه وادی تیراه ایالت خیبر پختون خوا دو نظامی پاکستانی کشته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش منابع آگاه، امروز دوشنبه به دنبال حمله عناصر تروریستی به کاروان نظامی نیروهای مسلح پاکستان در حوالی  منطقه سنداپال سپاه باغره در بخش وادی تیراه از توابع شهرستان خیبر درگیری سنگینی میان طرفین صورت گرفت.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، در نتیجه این درگیری و تبادل آتش چهار نظامی پاکستانی شامل یک افسر درجه دار به نام سرهنگ محمد حسن حیدر با سن 43 سال و ساکن اسلام آباد فرمانده جناح 123، سرجوخه خوشدل خان با سن 31 سال ساکن لکی مروت، سرجوخه رفیق خان با سن 27 سال ساکن چارسده، نایب سرجوخه عبدالقدیر خان با سن 33 سال ساکن منطقه مری جان باختند.

همچنین در این عملیات سه تروریست کشته شده و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

تکمیلی:

گروه تروریستی لشکر اسلام با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

صلاح الدین ایوبی سخنگوی گروه تروریستی لشکر اسلام در این بیانیه اعلام داشت: مجاهدان تحریک لشکر اسلام پاکستان صبح امروز حمله نیروهای ارتش پاکستان در منطقه باغره اوردرنغرو از توابع بخش تیراه آژانس خیبر را نافرجام گذاشتند.

وی افزود: در نتیجه مقابله مجاهدان با نیروهای پاکستانی یک سرهنگ ارتش پاکستان به نام محمد حسن به همراه سرباز نیک قدیر کشته شده و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند. الحمدلله این حمله هیچ خسارتی برای مجاهدان به همراه نداشته است و درگیری تاکنون ادامه دارد.

لازم به ذکر است این حمله از سوی تحریک لشکر اسلام در حالی صورت می گیرد که روز گذشته یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی به نام فضل امین فرزند متین از اهالی منطقه ملک دین خیل شهرستان خیبر طی عملیات عناصر ناشناس در ولایت ننگرهار افغانستان به هلاکت رسید.

بخوانید: هلاکت یکی از فرماندهان لشکر اسلام در ولایت ننگرهار افغانستان
 

ارسال نظر

 
1